هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دانا

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دانا
آنچه در این صفحه مشاهده می کنید :

قیمت عمل لیزیک با بیمه تکمیلی دانا

چگونه هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دانا پرداخت می شود؟ جراحی برای هر چشم حدود 5 دقیقه و لیزر 5-20 ثانیه طول می کشد. می توانید با یک متخصص چشم در این باره مشورت کنید. سهم بیمه دانا از ارزش بیمه نامه های صادر شده در کشور در سال 1400 حدود 14 درصد بوده که معادل 6.3 میلیارد تومان است.

بیمه تکمیلی یکی از مهمترین خدمات شرکت بیمه دانا می باشد. خدمات متفاوت و پوشش های متفاوت بیمه تکمیلی دانا آن را به گزینه ای مناسب برای بازپرداخت هزینه های درمانی تبدیل کرده است. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحهپیشنهاد می شود از صفحه هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۳ دیدن کنید و یا با ما تماس بگیرید.

بسیاری از موسسات و سازمان ها مانند صندوق بیمه هنر از بیمه دانا برای پوشش بیمه سلامت کارکنان خود استفاده می کنند. اگر از محل کار خود بیمه تکمیلی دریافت کرده اید و می خواهید از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب از کلینیک چشم تهران با ما همراه باشید.

بیمه تکمیلی  یکی از حوزه های بیمه افراد است. شرکت دانا در بیمه درمان تکمیلی خود بخشی از هزینه های درمانی بیمه شده بیش از سقف تعهد بیمه پایه را پوشش می دهد.

شرکت دانا بیمه تکمیلی گروهی را برای کارکنان سازمان ها، شرکت ها و غیره ارائه می کند. که تعداد آنها حداقل 50 نفر (از جمله افراد تحت تکفل کارکنان) می باشد.

عمل لیزیک

عمل لیزیک
عمل لیزیک

لیزیک نوعی جراحی است که با استفاده از دستگاهی به نام میکروکراتوم مشکلات بینایی مانند نزدیک بینی، پیرچشمی و آستیگماتیسم را اصلاح می کند و به فرد کمک می کند تا از شر عینک خلاص شود.

در واقع با انجام عمل لیزیک می توان قرنیه چشم را برای تمرکز بهتر نور اصلاح کرد. جراحی اصلاح بینایی با لیزر کاملاً بدون درد است و اغلب هر دو چشم در یک عمل می‌شوند.

در جراحی لیزر چشم، بخشی از ضخامت قرنیه توسط تیغه های لیزر میکروکراتوم بریده و جمع آوری می شود و پس از تابش لیزر، لایه جمع آوری شده به محل قبلی خود برمی گردد.

در این قسمت از مقاله؛ برای آشنایی بیشتر شما با مفاهیم نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم؛ توضیحاتی دادیم.

  • نزدیک بینی: در برخی افراد اندازه کره چشم یا تغییر انحنای قرنیه باعث تمرکز نور در جلوی شبکیه می شود و در نتیجه دیدن اشیای دور برای فرد مشکل می شود، به طوری که برای کسی مشکلی ایجاد نمی شود. می گویند نزدیک بینی است. این عارضه با انجام عمل لیزیک چشم توسط بهترین جراح و چشم پزشک قابل اصلاح و درمان است.
  • دوربینی: برخی از افراد کره چشم متوسطی دارند یا انحنای قرنیه مخدوش است، بنابراین در این افراد نور در پشت شبکیه متمرکز می شود و بنابراین دیدن اشیا در فاصله نزدیک برایشان مشکل می شود.
  • آستیگماتیسم: بی نظمی در شکل قرنیه یا به اصطلاح اعوجاج قرنیه باعث  آستیگماتیسم می شود  و دیدن اجسام دور و نزدیک را دشوار می کند.

بیشتر بدانید:

شرایط پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دانا

بیمه تکمیلی دانا تنها در صورتی هزینه عمل چشم را پوشش می دهد که نقص بینایی هر دو چشم فرد تحت پوشش بیمه 4 دیوپتر باشد. برای اندازه گیری اختلال بینایی در هر چشم معمولاً میزان نزدیک بینی، دوربینی و نیم درجه آستیگماتیسم در آن چشم بررسی می شود. البته این کار باید توسط پزشک معتمد انجام شود.

البته در درمان های چشم مشکلی نخواهید داشت اما قبل از انجام درمان باید با پزشک معتمد بیمه دانا مشورت کنید.

مطلب پیشنهادی:

پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی دانا

پرداخت <yoastmark class=

شما می توانید به دو صورت برای هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دانا از مزایای درمانی بیمه تکمیلی خود استفاده کنید.

روش اول: در صورت مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد.

اگر قصد مراجعه به مراکز درمانی قرارداد بیمه دانا را دارید، ابتدا باید به یکی از نمایندگی های بیمه دانا مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم، معرفی نامه بگیرید و یا به مراکز درمانی صادرکننده مراجعه کنید. معرفی نامه آنلاین از طریق سامانه گارد. دارند.

در این شرایط ابتدا بیمه گر پایه و سپس بیمه دانا تعهدات خود را تا سقف تعیین شده پرداخت می کنند و بیمه شده تنها باید مبلغی را به عنوان فرانشیز پرداخت کند.

در صورتی که فرد تحت پوشش بیمه به یکی از مراکز درمانی بیمه دانا مراجعه کند، اما با بیمه گر پایه قرارداد نداشته باشد، علاوه بر پرداخت فرانشیز، باید تعهدات بیمه گر پایه را نیز بپردازد.

روش دوم: در صورت مراجعه به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد.

اگر فرد تحت پوشش بیمه به مراکز درمانی که با بیمه دانا قرارداد ندارند مراجعه کند، باید تمام هزینه ها را پرداخت کند و پس از دریافت حق بیمه از بیمه گر پایه، تمامی هزینه ها را پرداخت کرده و سپس به بیمه دانا مراجعه کند.

دریافت صورتحساب های پزشکی آنها: این هزینه ها بر اساس تعرفه های مصوب و مقررات بیمه مرکزی و مقررات مربوط محاسبه و به بیمه شده پرداخت می شود.

مطالب پیشنهادی:

2 پاسخ

  1. با سلام ، لطفا بفرمایید برای بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا طرف قرارداد باشیم هزبنه ها رایگان است .
    هم خودم و هم مادرم را بیمه کرده ام .

  2. سلام می خواستم ببینم هزینه لیزیک چشم چقدراست وایاتامین اجتماعی تعلق می گیره یاواسه یه سازمانی باشی چی🤔رها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *