هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی
آنچه در این صفحه مشاهده می کنید :

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی، شاید یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین عمل لیزیک چشم ، هزینه عمل لیزیک چشم ، مخصوصا در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ میباشد.

متاسفانه قیمت بالای لیزیک ، اغلب داوطلبان را از انجام این عمل منصرف میکند. اما ما هزینه عمل لیزیک چشم را با بیمه تکمیلی دی، بسان سال قبل یعنی 1401 ، به نصف قیمت معمول در ایران دریافت می کنیم.

اما همچنان اولویت اول ما، انجام عمل لیزر چشم با بالاترین کیفیت در ایران است. در مجموعه ما عمل ليزيك و عمل لازک چشم با پیشرفته ترین دستگاه لیزر اکسایمر فعلی در جهان ، انجام می شود.

جراحان در این چشم پزشکی، از بهترین متخصصین جراح چشم در ایران بوده، که جملگی عضو هیات علمی دانشگاه و از روسای کلینیک های بزرگ تخصصی در تهران میباشند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۳، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

مطلب پیشنهادی:

پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی در سال ۱۴۰۲

پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی در سال ۱۴۰۲
پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی دی در سال ۱۴۰۲

قیمت عمل لیزیک چشم و لازک و PRK در کلینیک های مختلف به عوامل متفاوتی بستگی دارد . گاهی پزشکان هزینه های مختلفی را در پیرامون جراحی لیزر چشم میگنجانند.

گاهی قیمتی که توسط کلینیک ها به شما ارائه میشود تنها برای یک چشم مد نظر می باشد. شما میبایست به این مورد دقت و بررسی کافی کنید. در نتیجه در این گونه مواقع هزینه ی موردنظر را برای هردو چشم خود در نظر بگیرید .

یعنی میبایست آنرا دو برابر کنید تا قیمت واقعی عمل لیزر در آن کلینیک را بدست آورید. ما این مژده را به شما میدهیم که مخفتخریم بهترین قیمت را برای این عمل برای هموطنان عزیزمان در نظر گرفته ایم.

در بیمارستان لیزیک قیمت ارائه شده و تخفیف برای عمل لیزیک، برای هر دو چشم شماست. این قیمت در ایران بی سابقه و منحصر بفرد میباشد. این تخفیف برای عمل لازک چشم هم میباشد.

بیشتر بدانید:

عواملی که در کلینیک ها بر قیمت لیزیک و لازک تاثیر گذارند

همانطور که گفته شد قیمت لیزیک در کلینیک های مختلف به عوامل مختلفی بستگی دارد . با این حال، قیمت واقعی که برای جراحی لیزیک پرداخت می کنید بستگی به بسیاری از عوامل، از جمله تجربه و شهرت جراح و نوع فن آوری مورد استفاده برای درمان شما دارد.

هدف ما اینست که همه ی این عوامل گران کننده را از میان برداشته و این عمل را با کمترین قیمت ممکن به هموطنان عزیز عرضه کنیم.

برخی از جراحان چشم نیز برای ارائه ی قیمت لیزیک، حد نهایی عمل، یا به بیانی دیگر تمام روشهای مختلف عمل لیزر چشم را در نظر میگیرند.

به عبارت دیگر، در این کلینیک ها تکنولوژی پیشرفته ای مانند استفاده از لیزر فمتوسکند (فمتو لیزیک) ، به طور جداگانه به عنوان “روش های اضافی” به هزینه جراحی پایه لیزیک شما اضافه می شود!

یعنی در اینگونه کلینیک های جراحی ، برای موارد استثناء هزینه های محتمل را هم در قیمت عمل لیزر میگنجانند. این کار منجر به روند بشدت صعودی هزینه عمل لیزیک میشود.

(چنانچه مراجعه کننده ای درخواست این عمل های پیشرفته ی اضافی را بکند ، هزینه ها جداگانه برای ایشان در نظر گرفته میشود.)

مطلب پیشنهادی: نظرات در مورد عمل لیزیک چشم

آیا بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی عمل لیزیک و لازک را پوشش میدهد؟

پوشش بیمه برای عمل لیزیک
پوشش بیمه برای عمل لیزیک

برخی ادارات بیمه، مانند تامین اجتماعی، هزینه های مربوط به جراحی ليزيك چشم را پوشش نمی دهند، زیرا این جراحی را از نظر پزشکی غیر ضروری می دانند.

با این حال بعضی از کارفرمایان با یک مرکز لیزری (یا مرکز جراحی انکساری) برای تعیین قیمت های ویژه قراردادهایی وضع مینمایند.

اگر شما دارای بیمه های تکمیلی باشید، چنانچه در تعهدات بیمه ی ثانویه ی خود این موضوع درج شود، معمولا بیمه هزینه ی عمل لیزیک و یا عمل فمتولیزیک چشم شما را چنانچه مجموع نمرات دوچشم شما به 6 دیوپتر برسد میپردازد.

سخن نهایی

بیمه تکمیلی دی در راس بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی، سلامت و … قرار می گیرد. به منظور جبران هزینه های درمانی به فرد تحت پوشش بیمه کمک می کند تا در صورت بیماری از طریق بیمه تکمیلی دی درمان هزینه های درمانی خود را تامین کند.

شرکت بیمه دی خدمات بیمه درمانی را به صورت گروهی و انفرادی ارائه می دهد. در بیمه تکمیلی انفرادی هر فردی با انتخاب فرمول و تکمیل پرسشنامه سلامت می تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

همچنین در بیمه تکمیلی جمعی کلیه شرکت ها و مشاغل دارای لیست تامین اجتماعی به صورت گروهی، کارکنان و اعضای خانواده می توانند بیمه شوند.

در قراردادهای بیمه درمانی گروهی به دلیل تعدیل سطح ریسک نیازی به تکمیل پرسشنامه سلامت نیست. و از نظر تنوع و سقف ضمانتنامه ها و میزان حق بیمه بسیار بهتر است. شرایط نسبت به بیمه درمانی فردی ارائه می شود.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو نوع بیمه، کنار گذاشتن هزینه‌های تمام شرایط از قبل با توجه به سوابق پزشکی فرد در بیمه‌های درمانی انفرادی است.

به بیان ساده تر، هزینه درمان بیماری فرد تحت پوشش بیمه تحت پوشش بیمه مراقبت شخصی قرار نمی گیرد. مشکلی که هرگز در بیمه های گروهی وجود ندارد و تمامی هزینه های درمانی در قراردادهای بیمه تکمیلی شرکت پوشش داده می شود.

بنابراین پیشنهاد ما این است که بیمه تکمیلی انفرادی را انتخاب نکنید و از امکان انتخاب بیمه تکمیلی گروهی برای شرکت خود غافل نشوید، زیرا در این صورت شما شرایط خیلی بهتری خواهید داشت.

سایربیمه ها:

جهت کسب اطلاعات بیشتر با بهترین کلینیک چشم پزشکی تهران تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *