هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی سینا

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی سینا
آنچه در این صفحه مشاهده می کنید :

هزینه عمل لیزیک با بیمه تکمیلی سینا

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی سینا، بسیاری از خدمات چشم پزشکی که جزو نیازهای اولیه افراد دارای نقص چشم است مشمول بیمه پایه نمی باشد.

استفاده از بیمه تکمیلی چشم پزشکی سینا بهترین راه حل برای پرداخت هزینه های سنگین درمانی ناهنجاری های چشمی است.

اما بیمه سلامت چشم شامل چه مواردی می شود؟ کدام شرکت های بیمه بهترین انتخاب هستند؟ کدام شرکت های بیمه بهترین مزایای چشم پزشکی را پوشش می دهند؟ با ما همراه باشید تا هر آنچه در مورد بیمه چشم و خدمات بیمه ای سینا بدانید.

بسیاری از خدمات چشمی که جزء نیازهای اولیه افراد مبتلا به ناهنجاری های چشمی است، تحت پوشش بیمه پایه قرار نمی گیرند. بنابراین استفاده از بیمه تکمیلی چشم از کلینیک چشم تهران بهترین راه حل برای پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۳ و ناهنجاری های چشمی است.

مطلب پیشنهادی:

 

بیمه سینا 

<yoastmark class=

بیمه های تکمیلی و همچنین بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و … همیشه نقش بسیار پر رنگی در جبران هزینه های سنگین درمانی ایفا می کنند.

شرکت های مختلفی در طرح های مختلف بیمه تکمیلی ارائه می دهند که یکی از این شرکت ها بیمه سینا است که  بیمه تکمیلی درمان را در قالب بیمه تکمیلی گروهی ارائه می کند.

در این مقاله به بررسی بیمه تکمیلی سینا می پردازیم و پوشش ها، مزایا و سایر الزامات داشتن این بیمه نامه را بررسی می کنیم.

مطلب پیشنهادی:

شرایط مورد نیاز برای پرداخت هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی سینا

در حال حاضر بیمه سینا فقط بیمه شدگان را به صورت گروهی پوشش می دهد و برنامه ای برای جبران هزینه های درمانی افراد در قالب بیمه تکمیلی انفرادی ندارد.

سقف تعهدات بیمه تکمیلی سینا بر اساس توافق شرکت بیمه سینا و شرکت متقاضی به عنوان بیمه شده تعیین می شود.

با افزایش تعداد بیمه شدگان از میزان حق بیمه کاسته می شود و در گروه های با تعداد زیاد ممکن است از مبلغ فرانشیز و مدت انتظار بیمه نامه نیز کاسته شود.

بیمه تکمیلی سینا درمان هزینه های بستری و جراحی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، هزینه های همراه برای افراد زیر 7 سال و بالای 70 سال و هزینه های آمبولانس مانند پوشش های اصلی را پوشش می دهد.

سپس در صورت تمایل بیمه شده و پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش های اضافی ارائه می شود. خدمات اضافی باید جداگانه درخواست شود. این تضمین ها سقف تعهدات بیمه گر را افزایش می دهد.

بیمه شده می تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر و استفاده از مزایای بیشتر از جمله میزان تعهدات بالاتر در پوشش دندانپزشکی یا هزینه خرید عینک و سمعک و … مزایای بیشتری به بیمه نامه خود اضافه کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت بیمه تکمیلی سینا

با توجه به گروهی بودن بیمه تکمیلی سینا، در هنگام خرید این بیمه نامه اطلاعات شرکت مورد نظر مانند تعداد و مشخصات کارکنان از شرکت و سازمان به عنوان کارفرما و بیمه گذار دریافت می شود.

مدارک مورد نیاز کارکنان شامل؛ کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی صفحه اول دفترچه بیمه پایه و فرم پیشنهاد بیمه می باشد.

فرانشیز بیمه تکمیلی سینا برای عمل چشم

بیمه نامه تکمیلی سینا برای استفاده از برخی پوشش ها دارای فرانشیز می باشد. برای استفاده از خدمات بیمه گذار باید در زمان استفاده از این پوشش مبلغ فرانشیز را بپردازد که در واقع سهم بیمه شده از میزان خسارتی است که باید پرداخت کند.

برای این پوشش نیز فرانشیز دریافت می شود. در قراردادهای مراقبتی خاص، بر اساس توافق طرفین، می توانند با پرداخت حق بیمه بالاتر، فرانشیز کمتری در بیمه نامه خود داشته باشند.

زمان انتظار بیمه تکمیلی سینا

مدت انتظار در بیمه نامه های تکمیلی به زمانی گفته می شود که شرکت بیمه مسئولیتی در قبال خسارات وارده ندارد.  برخی از پوشش های بیمه تکمیلی سینا دارای دوره انتظار اعم از بستری، جراحی و زایمان می باشد که یک دوره زمانی است.

مدت انتظار برای هر یک بر اساس توافق طرفین تعیین می شود. به عنوان مثال مدت زمان انتظار برای استفاده از پوشش زایمان برای گروه های زیر 250 نفر 9 ماه و از 250 نفر تا 1000 نفر 6 ماه است و دوره انتظار برای گروه های بالای 1000 نفر وجود ندارد.

آیا لیزیک و لازک شامل بیمه تکمیلی سینا می شوند؟

آیا لیزیک و لازک شامل بیمه تکمیلی می شوند؟
لیزیک و لازک شامل بیمه تکمیلی می شوند؟

برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی عمل لیزیک چشم و لازک چشم را تحت عنوان جراحی زیبایی در نظر می گیرند. به همین دلیل این خدمات مشمول تعهدات بیمه ای آن ها نمی باشد.

اما بیمه سینا این خدمات را به عنوان هزینه های پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی خود پوشش میدهد. بیمه سینا به عنوان ارائه دهنده خدمات تخصصی بیمه مراقبت های تکمیلی، هزینه عمل لیزیک و لازک چشم های بالای 3 دیوپتر و با سقف بالاترین پرداخت را پوشش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما باشند.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *