هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲

هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲
آنچه در این صفحه مشاهده می کنید :

درباره هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲ در تهران بیشتر بدانید!

هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲ در تهران چقدر است؟ و برای چه کسانی توصیه می شود؟ در حال حاضر برای حذف عینک از زندگی روزمره (اصلاح دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم) از روش های درمانی مختلفی مانند جراحی پی آر کی و لیزیک استفاده می شود.

تکنیک فمتو اسمایل یا (ReLEx SMIILE) جدیدترین نسل از جراحی های اصلاح عیوب انکساری و برداشتن عینک است که به عنوان کم تهاجمی ترین روش درمانی برای اصلاح نزدیک بینی و آستیگماتیسم شناخته می شود.

مهمترین مزیت روش Relax Smile این است که بدون لایه برداری از سطح قرنیه در بهترین کلینیک چشم پزشکی تهران انجام می شود.

مطالب پیشنهادی:

فمتو اسمایل چیست؟

به طور خلاصه باید گفت که در عمل فمتو اسمایل دو برش در عمق 110 تا 130 میکرون از سطح قرنیه ایجاد می شود. این دو برش بافت عدسی مانندی را در داخل قرنیه تشکیل می دهند که از طریق یک برش 2-4 میلی متری برداشته می شود و شکل قرنیه تغییر می کند و دید بیمار اصلاح می شود.

عمل اسمایل چشم در تهران برای تمامی بیماران نزدیک بینی و آستیگمات (در صورت تجویز چشم پزشک) بهترین انتخاب است. در این عمل از لیزر فمتوثانیه (یکی از سریعترین و جدیدترین لیزرهای چشمی) برای برش استفاده می شود که به دلیل کمترین مقدار انرژی وارد شده به قرنیه، قرنیه سریعتر بهبود یافته و بهبود می یابد.

نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که در این عمل بهبود بینایی به تدریج (بین یک تا شش هفته) حاصل خواهد شد، به این معنی که بیمار باید حوصله کافی برای به دست آوردن دید خوب داشته باشد. زیرا گاهی اوقات تا دو ماه طول می کشد تا به بالاترین سطح بینایی برسد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین عمل چشم برای برداشتن عینک

بیمارستان لیزیک به عنوان مرکزی پیشرو در اجرای درمان های نوین چشمی مفتخر است که برای اولین بار در کشور از تکنیک Femtosmile برای درمان عیوب انکساری استفاده کرده است.
در این مجموعه جراحی فمتواسمایل بر اساس استانداردهای روز دنیا توسط مجرب ترین چشم پزشکان و کادر پزشکی مجرب با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه عمل اسمایل چشم در تهران با ما تماس بگیریذ.

فمتو اسمایل برای چه افرادی مناسب است؟

  • افراد مبتلا به نزدیک بینی و آستیگماتیسم
  • کسانی که به بینایی با کیفیت فکر می کنند.
  • افرادی که مستعد خشکی شدید چشم هستند.
  • کسانی که فعالیت های شدید دارند (مانند ورزشکاران).
  • افرادی که قرنیه نازک دارند، اگرچه PRK نیز یک روش مناسب برای این افراد است.

هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲ با توجه به نوع عمل و شرایط بیمار متفاوت است. به طور کلی، هزینه عمل فمتو اسمایل چشم در ایران بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است. با این حال، ممکن است هزینه عمل برای برخی از بیماران بیشتر یا کمتر باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق عمل فمتو اسمایل چشم در ایران، می‌توانید با کلینیک‌های چشم پزشکی که این عمل را انجام می‌دهند، تماس بگیرید.

در اینجا عواملی که بر هزینه عمل فمتو اسمایل چشم در ایران تأثیر می‌گذارند، آورده شده است:

  • نوع عمل: انواع مختلفی از عمل فمتو اسمایل چشم وجود دارد که هر کدام هزینه متفاوتی دارند. رایج‌ترین نوع عمل فمتو اسمایل چشم، عمل فمتو اسمایل لازک است که حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان هزینه دارد.
  • شرایط بیمار: شرایط بیمار نیز بر هزینه عمل فمتو اسمایل چشم تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر بیمار دارای بیماری چشمی خاصی باشد، ممکن است هزینه عمل بیشتر باشد.
  • تجربه جراح: تجربه جراح نیز بر هزینه عمل فمتو اسمایل چشم تأثیر می‌گذارد. جراحان باتجربه‌تر معمولاً هزینه بیشتری می‌گیرند.

در نهایت، بهترین راه برای اطلاع از هزینه دقیق عمل فمتو اسمایل چشم در ایران، تماس با کلینیک‌های چشم پزشکی که این عمل را انجام می‌دهند، است.

آشنایی با شرایط لازم برای عمل فمتو اسمایل در تهران :

تمام جراحی های بینایی برای انجام نیاز به شرایط خاص دارند عمل فمتو اسمایل در تهران نیز برای انجام نیاز به شرایط خاص خود دارد؛ که در ادامه آنها را ذکر کردیم.

  1. شرایط سنی برای انجام جراحی فمتو اسمایل بالای 18 سال است.
  2. برای انجام جراحی فرد باید در طی یک سال تحت نظر دکتر باشد. زیرا شماره چشم نباید هیچگونه تغییری کند.
  3. درجه چشم برای افرادی که نزدیک بینی هستند، باید بین -1 تا -10 باشد.
  4. افرادی که به بیماری آستیگماتیسم مبتلا هستند به هیچ عنوان برای انجام این جراحی نباید نمره چشم آنها بیشتر -5 باشد.
  5. فرد مورد نظر برای انجام عمل جراحی به هیچ عنوان تا چندین روز قبل نباید از عطر و دئودورانت استفاده کند.
  6. بیمار در روز جراحی باید از هرگونه آرایش چشم و صورت پرهیز کند. زیرا می‌تواند آلوده کننده چشم در هنگام عمل باشد.
  7. به هیچ عنوان بیمار در روز جراحی نباید رانندگی کند. زیرا رانندگی بر روی سایز قرنیه تاثیر گذار است.
  8. پیشنهاد می کنیم برای انجام جراحی فمتو اسمایل در تهران، به دلیل مسافت زیاد کلینیک از عینک آفتابی قبل از انجام عمل و بعد از انجام آن استفاده کنید.
  9. پس از انجام عمل بینایی شما باید تا زمان مشخص شده توسط مشاور بینایی تحت نظر جراح باشید و آزمایش های مشخص را برای جلوگیری از هرگونه مشکل انجام دهید.

مراحل عمل فمتو اسمایل در تهران :

مراحل انجام این جراحی به صورت دقیق با توجه به مشکل شما می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی این مراحل با توجه به اولویت‌بندی زیر طی خواهد شد.

    1. در ابتدا برای انجام جراحی چشم باید با استفاده از قطره استریل بی حس‌کننده شستشو شود. این شستشو نه تنها برای پاک کردن هرگونه آلودگی در چشم بلکه برای بی‌حسی موضعی چشم نیز انجام خواهد شد.
    2. پس از شستشو بی‌حسی موضعی به صورت کامل با استفاده از روش های مختلف بر روی بیمار انجام می‌شود.
    3. پس از اینکه جراح به صورت کامل از بیحسی موضعی چشم بیمار مطلع شد با استفاده از دستگاه اسپکولوم پلک به صورت کامل و دائم باز می‌شود.
    4. در مرحله چهارم فمتو اسمایل شروع شده و با استفاده از لیزر اختصاصی به صورت پیشرفته و قابل تنظیم در عمق ۱۱۰ تا ۱۳۰ میکرونی در ضخامت قرنیه شکاف ایجاد خواهد شد.
    5. به برش ایجاد شده در بافت عدسی مانند یک طرح لبخند به اندازه ۲ تا ۴ میلیمتر است، بیت گفته می‌شود. با استفاده از این برش عدسک از داخل قرنیه خارج خواهد شد.
    6. پس از خروج عدسک جراح می تواند با تغییر شکل مناسب در لایه‌های بیرونی آن عیوب انکساری چشم را به صورت کامل اصلاح  و جراحی را پایان دهد.

فمتو اسمایل برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • این روش در حال حاضر برای افرادی که دچار دوربینی هستند توصیه نمی شود.
  • همچنین ما این روش را برای زنان باردار توصیه نمی کنیم.
  • روش Relax Smile برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید، لوپوس، گلوکوم شدید، عفونت، تبخال چشمی یا دیابت شدید و کنترل نشده مناسب نیست.

برخی مزایای عمل اسمایل چشم در تهران

هزینه عمل اسمایل چشم در تهران
هزینه عمل اسمایل چشم در تهران

روش فمتو اسمایل مانند بسیاری از درمان های چشمی فواید زیادی دارد که باعث شده بسیاری از بیماران برای حذف عینک از زندگی روزمره خود با چشم پزشک در مورد این روش مشورت کنند.

حقیقت این است که جراحی فمتوسمایل مزایای منحصر به فردی نسبت به سایر روش های اصلاح عیوب انکساری دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • حداقل دستکاری چشم
  • پزشک جراحی را در یک مرحله انجام می دهد
  • بدون تغییر در لایه های بالایی قرنیه
  • سرعت بهبودی
  • خشکی کمتر چشم بعد از جراحی
  • عدم افزایش فشار چشم در حین جراحی

فرق بین عمل فمتو اسمایل و لیزیک

در عمل لیزیک، دهانه بزرگی ایجاد می شود تا لیزر اگزایمر بتواند شکل قرنیه زیرین را تغییر دهد. با اینحال، در جراحی فمتواسمایل، تنها یک سوراخ بسیار کوچک برای برداشتن لنز کافی است.

برای درک بهتر تفاوت این دو روش باید بدانید که در جراحی فمتواسمایل، باز شدن چشم اغلب کمتر از 4 میلی متر است. این در حالی است که در لیزیک معمولا یک سوراخ 20 میلی متری ایجاد می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که این جراحی به اندازه لیزیک در بهبود وضوح دید بیمار موثر است. اما با این تفاوت که در این جراحی نیازی به ایجاد فلپ قرنیه از نوع لیزیک نیست.

این کار در مقایسه با لیزیک کمتر به اعصاب قرنیه آسیب می رساند. در نهایت بدانید که با انجام این روش نسبت به جراحی لیزیک چشم خشکی کمتری خواهید داشت. این همان چیزی است که بسیاری از بیماران را پس از لیزیک به چالش می کشد.

مطلب پیشنهادی: فرق فمتولیزیک و فمتو اسمایل

نکات لازم قبل از جراحی فمتواسمایل

قبل از انجام عمل، بیمار باید نکات زیر را رعایت کند:

  • روز قبل از جراحی پلک ها و مژه ها را بشویید
  • 48 ساعت قبل از عمل آرایش نکنید
  • 48 ساعت قبل از عمل از لنز استفاده نکنید
  • در روز عمل از لباس های سبک و راحت استفاده کنید
  • در روز جراحی از عطر و ادکلن استفاده نکنید
  • استفاده از قرص های آرام بخش در روز جراحی (در صورت اضطراب)

نکات مهم بعد از فمتواسمایل

  • زمان اولین ویزیت بعد از عمل 24 ساعت بعد از عمل است.
  • توصیه می شود در 6 ماه اول بعد از عمل متناسب با نظر جراح در فواصل منظم ویزیت شود.
  • لازم به ذکر است که کاهش تعداد بازدید یکی از مزیت های فمتو اسمایل نسبت به سایر روش های اصلاح عیوب انکساری می باشد.
  • حداقل تا 3 ماه پس از عمل از استفاده از لنزهای تماسی و لوازم آرایشی خودداری کنید.
  • استفاده از لوازم آرایشی، لوسیون و کرم دور چشم حداقل تا سه روز پس از عمل ممنوع است.
  • خارش چشم پس از جراحی اصلاح عیوب انکساری طبیعی است و بیمار نباید نگران باشد. برای رفع این مشکل به بیماران توصیه می شود که قطره های اشک مصنوعی را بیشتر استفاده کنند و یا کمتر از قطره های اشک مصنوعی استفاده کنند.
  • این شرایط به مرور زمان و با گذر از شش ماه به یک سال کاملاً بهبود می یابد.
  • بعد از عمل معمولا بیمار تا چند روز احساس درد می کند که طبیعی است و جای نگرانی نیست.
  • در صورتی که بیمار پس از عمل دچار درد شدید و غیر قابل تحمل یا از دست دادن بینایی شود، باید در اسرع وقت و در هر ساعت از شبانه روز به اورژانس یا مرکز چشم پزشکی مراجعه کند.

توجه: طول مدت زمان بهبود افراد با نظر چشم پزشک و بسته به شرایط سیستم بینایی هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

هزینه عمل فمتو اسمایل در سال ۱۴۰۲ تهران

با توجه به اینکه عمل فمتو اسمایل در تهران نسبت به جراحی لیزیک، لازک و حتی فمتو لیزیک بسیار پیشرفته‌تر می‌باشد. مسلما هزینه انجام آن نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال هزینه استفاده از دستگاه فمتو اسماعیل برای اصلاح چشم، برش و اصلاح قرنیه با استفاده از لیزر مسلما نسبت به تجهیزات و روش جراحی لیزیک یا لازک بیشتر است. به همین دلیل بیماران نباید انتظار برابری هزینه عمل فمتو اسمایل در تهران را با جراحی‌های اصلاح بینی دیگر داشته باشند.

البته قابل ذکر است که برای فمتو اسمایل با توجه به نظر کلینیک در قیمت جراحی معمولاً تخفیفات وجود دارد، که شما می توانید از آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم. با کارشناس های سایت در زمینه دریافت قیمت دقیق و چگونگی دریافت تحقیق تماس بگیرید.

هزینه عمل فمتو اسمایل ۱۴۰۲ در بیمارستان لیزیک بر اساس نرخ های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که هزینه این عمل به دلیل تکنیک پیشرفته و استفاده از تجهیزات پیشرفته تر نسبت به سایر عمل های اصلاح بینایی مانند فمتولیزیک و PRK کمی بیشتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل فمتو اسمایل و استفاده از پوشش بیمه ای با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

مزایای عمل فمتو اسمایل در تهران :

1. اصلاح بینایی در درجات بالا :

با توجه به تحقیقات و روش انجام جراحی فمتو اسمایل در تهران امکان اصلاح بینایی برای نزدیک بینی تا درجه -10 و برای آستیگماتیسم تا درجه -5 امکان پذیر است. که در روش های دیگر ما این مزیت را مشاهده نخواهیم کرد.

2. تضمین سلامت قرنیه و ساختار آن :

همانطور که گفته شد از جراحی فمتو اسمایل هیچگونه آسیبی به قرنیه و ساختار آن وارد نمی شود به همین دلیل جراحی امکان تضمین سلامت قرنیه، ساختار نازک داخلی و ساختار بیرونی آن را به شما خواهد داد.

3. جراحی بدون هیچ گونه درد :

یکی از مزایای اصلی جراحی فمتو اسمایل در تهران اعمال جراحی به صورت بسته و بدون هیچگونه درد است. زیرا در در جراحی‌ها به دلیل برش با تیغ ایجاد می‌شود. لیزر در فمتو اسمایل هیچگونه دردی برای شما به همراه نخواهد.

سخن نهایی درباره هزینه عمل فمتو اسمایل چشم ۱۴۰۲

شما هم اکنون اطلاعات کاملی در مورد عمل فمتواسمایل دارید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری وارد درمان خود شوید.

همچنین در طول درمان آرامش بیشتری داشته باشید. آگاهی از هزینه و روش عمل نیز شما را قادر می سازد تا در مسیر انجام این جراحی گامی محکم و استوار بردارید.

مطالب پیشنهادی:

https://www.optimax2u.com/relex-smile.php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *