هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا
آنچه در این صفحه مشاهده می کنید :

قیمت عمل لیزیک با بیمه تکمیلی آسیا

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا _ خوشبختانه با پیشرفت علم، اکثر آسیب ها و بیماری های چشم قابل درمان هستند. در این میان نکته بسیار مهم برای اقشار مختلف جامعه هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا است که این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

چشم را می توان به عنوان یکی از حیاتی ترین اندام های بدن معرفی کرد. چشم ها به همان اندازه حساس و آسیب پذیر هستند که حیاتی و مهم هستند. این مشکل باعث شده است که اکثر افراد دچار آسیب های مختلف چشمی شوند. این آسیب ها مربوط به سن نیستند و در هر سنی ممکن است رخ دهند.

ممکن است برخی افراد به دلیل مشکلات مالی از درمان آسیب ها و بیماری های چشمی خودداری کنند. متأسفانه، اگر آسیب چشم درمان نشود، با گذشت زمان بدتر می شود. در این مقاله به این سوال می پردازیم که آیا بیمه پایه یا بیمه تکمیلی هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۳ را جبران می کند؟ در صورت پرداخت هزینه، چه رویه هایی در پوشش بیمه ای گنجانده شده است.

با مطالعه ادامه این مقاله از کلینیک چشم تهران همراه ما باشید تا ابتدا با هر یک از عمل های چشم آشنا شوید و سپس شرایط پوشش هر کدام را بررسی کنیم.

بیمه تکمیلی آسیا عمل لیزیک چشم

بیمه تکمیلی آسیا عمل لیزیک چشم
بیمه تکمیلی آسیا عمل لیزیک چشم

جراحی های چشم به دو دسته کلی جراحی زیبایی چشم و جراحی انکساری چشم تقسیم می شوند. هر کدام از این عمل ها انواع مختلفی دارند که برای رفع بیماری ها و مشکلات چشمی انجام می شود.

در ادامه هر یک از عمل های چشم را به اختصار توضیح می دهیم تا با آن ها آشنا شوید. اطلاع از این جراحی ها به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از بیمه تکمیلی آسیا متوجه شوید که کدام یک از این موارد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

درمان عیوب انکساری چشم

نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و ​​پیری چشم را می توان به عنوان عیوب انکساری چشم معرفی کرد. افراد نزدیک بین نمی توانند اجسام دور را به خوبی ببینند، افراد نزدیک بین در دیدن اجسام نزدیک مشکل دارند و دیدن برخی از اجسام برای افراد مبتلا به آستیگمات امکان پذیر نیست.

پیری چشم با افزایش سن رخ می دهد. معمولا برای رفع این مشکلات از عینک استفاده می شود اما افرادی که بنا به دلایلی نمی توانند از عینک استفاده کنند یا دوست ندارند از عینک استفاده کنند به جراحی چشم روی می آورند.

بیمه تکمیلی آسیا عمل لیزیک چشم؛ عینک و لنزها را کنار بگذارید

جراحی لیزیک یکی از رایج ترین روش ها برای اصلاح نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم است. وقتی قرنیه بزرگتر یا کوچکتر می شود و از حالت طبیعی خارج می شود، بینایی افراد را مختل می کند. در جراحی لیزیک قرنیه بریده شده و به حالت اولیه باز می گردد.

مطلب پیشنهادی:

هزینه لیزیک در اکثر کلینیک ها یکسان است. اکثر بیمه ها عمل لیزیک چشم را پوشش نمی دهند. بیمه تکمیلی آسیا از معدود بیمه هایی است که هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا را تا سقف ذکر شده پوشش می دهد.

جراحی چشم لازک; اصلاح عیوب انکساری چشم

عمل لازک چشم برای اصلاح عیوب انکساری چشم انجام می شود. یکی از مزایای لازک نسبت به سایر جراحی های لیزری، خشکی کمتر چشم است. اما این عمل نسبت به لیزیک به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد. بیمه آسیا هزینه های عمل لازک را پوشش می دهد.

اپی لازک; برای کسانی که قرنیه نازک دارند

عمل اپی لازک مشابه عمل لازک و لیزیک است با این تفاوت که فلپ ایجاد شده روی قرنیه در اپی لازک نازکتر از فلپ ایجاد شده روی قرنیه در لیزیک است.

این روش بیشتر برای چشم هایی با قرنیه نازک تر مناسب است. در عین حال زمان بهبودی اپی لازک کمتر از لیزیک است.

برخی از شرکت های بیمه تکمیلی مانند بیمه زایمان ممکن است برای استفاده از خدمات بیمه جراحی چشم نیاز به یک دوره انتظار داشته باشند که در هنگام خرید بیمه باید به آن توجه کنید.

عمل PRK چشم برای اصلاح بینایی

عمل PRK چشم
عمل PRK چشم

جراحی کراتکتومی فوتورفرکتیو یک روش سرپایی برای اصلاح بینایی است. اکثر بیمارانی که تحت عمل پی آر کی چشم prk قرار می گیرند بعد از یک تا سه ماه بینایی کامل را به دست می آورند. در این عمل با استفاده از لیزر، چشم در قرنیه بریده می شود تا آسیب ها و عیوب آن برطرف شود.

عمل جراحی فمتو چشم

برش لیزر فمتو بسیار دقیق است. فمتو نسبت به PRK درد کمتری دارد و از این روش برای درمان نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم استفاده می شود. این روش علاوه بر درد کمتر، دید در شب را بهبود می بخشد. در روش فمتو امکان بروز مجدد مشکل چشم وجود دارد.

از دیگر مواردی که تحت پوشش بیمه قرار می گیرد شامل:

  • جراحی چشم اسمایل; جایگزین مناسبی برای لیزیک
  • کراتوپلاستی خودکار یا ALK
  • تعویض لنز چشمی یا RLE برای افراد بالای 45 سال
  • کراتوتومی آستیگماتیک یا AK که قرنیه چشم را شل می کند
  • عمل جراحی آب مروارید
  • جراحی ناخنک
  • عمل پیوند قرنیه

بیمه تکمیلی آسیا برای عمل لیزیک و مراقبت های زیبایی چشم شامل چه مواردی نمی شود

  • جراحی پلک برای رفع افتادگی پلک
  • بین بردن چربی زیر چشم
  • جراحی برای تغییر رنگ چشم

نحوه ارائه خدمات برای هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا

نحوه ارائه خدمات برای هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا
نحوه ارائه خدمات برای هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا

بیمه شدگان در انتخاب هر یک از بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر کشور مختارند. اما بیمه آسیا به منظور ارائه خدمات شایسته و کاهش هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تکمیلی آسیا، با بیش از 1000 مرکز درمانی اعم از بیمارستانی، تشخیصی، پاراکلینیکی، جراحی محدود و … در سراسر کشور قرارداد همکاری منعقد کرده است.

لازم به ذکر است هزینه های بستری بیمه شدگانی که به دلیل نداشتن امکانات لازم و با موافقت بیمه گذار به خارج از کشور سفر می کنند، مشمول شرایط بیمه نامه می باشد.

مطالب پیشنهادی:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *